Логосвіт

II засідання районного МО вчителів – логопедів та дефектологів Покровського району на тему «Формування логіко-математичної та сенсорно-пізнавальної компетенції дошкільників із ЗПР».

      14 лютого 2018 року на базі КЗ «ДНЗ № 263 КТ» КМР відбулося друге засідання районного МО вчителів логопедів та дефектологів Покровського району на тему «Формування логіко-математичної та сенсорно-пізнавальної компетенції дошкільників із ЗПР».

          На засіданні були присутні 27 слухачів.
Корекційних педагогів району привітала завідувач  КЗ «ДНЗ № 263 КТ» КМР Дроздова В. С., розповіла про роботу дефектологічної та логопедичної служб  закладу у міжатестаційний період, побажала слухачам плідної роботи та цікавих вражень.

    Керівник МО Остапішина Л. Г. оголосила тему та план роботи засідання.           Інформаційну частину засідання під назвою «Логіко-математична та сенсорна компетентність дошкільника», що супроводжувалася відеопрезентацією з теми, відкрила вчитель-дефектолог КЗ «НВК № 263» Камянченко І. Є.                  Вчитель-дефектолог КЗ «ДНЗ № 29 КТ» КМР Литвинюк Є. П.  запросила присутніх у свою майстерню досвіду та поділилася інформацією про використання інноваційних методик у роботі з дітьми (блоками Дьєнеша). Присутні переглянули відеофрагмент  заняття з використанням блоків.

      Про гру, як засіб корекційно-розвивальної роботи з розвитку пізнавальної активності дітей із ЗПР, розповіла слухачам та представила відеосерію ігор  вчитель – логопед закладу Обуховська Н. Е.      Наталія Едуардівна у логопедичній частині засідання  представила присутнім відеофільм про світовий досвід роботи ортодонтів та логопедів над проблемою міофункціональної терапії.

    Під час аналізу проведеного засідання присутні висловили задоволення представленими формами роботи з аудиторією, теоретично-практичним матеріалом та побажання налагодити тісну співпрацю з ортодонтами району й міста.

     Керівник МО Остапішина Л. Г. наголосила, що на корекційних педагогах району лежить велика відповідальність за просвітницьку роботу серед батьків,  вчасне виявлення дітей з органічними формами дислалії та співпрацю з вузькими спеціалістами району та міста.

Методичні рекомендації:

  1. Продовжувати роботу з розвитку пізнавальної активності, формування логіко-математичної та сенсорно-пізнавальної компетентності шляхом впровадження ігрових та інноваційних технологій  («Блоків Д’єнєша») у роботі з дітьми із ЗПР.
  2. Поповнювати розвивальну базу (картотека, консультації, ігрові посібники, інформаційні буклети) для корекційної роботи з педагогами, батьками, дітьми з даного напрямку .
  3. На консультпунктах проводити просвітницьку роботу з батьками дітей, які мають вади будови щелеп, про особливості, лікування та корекцію проблем з даного напрямку.
  4. Організовувати зустрічі зі спеціалістами, які працюють у медичних установах (ортодонт, ЛОР, дитячий стоматолог), і батьками, з метою просвітницької роботи за напрямком «Міофункціональна терапія в ортодонтії та логопедії».
  5. Проводити просвітницьку діяльність серед педагогів та батьків з питань логіко-математичної та сенсорно-пізнавальної компетентності дошкільників.