Логосвіт

І засідання районного методичного об’єднання вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів

       15 жовтня  2020р на базі КЗ “ДНЗ  № 263” КМР відбулося онлайн-засідання І районного методичного об’єднання вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів з теми «Виклик сьогодення: дистанційна освіта».

        У засіданні прийняли участь 33 слухача.

 Керівник МО Бурдієнко В.О. зробила звіт про роботу методичного об’єднання за минулий навчальний рік та ознайомила слухачів МО з планом роботи на 2020 – 2021 н.р.

Переглянути

Вчителі-логопеди та вчителі-дефектологи Покровського району ведуть активне громадське життя, підвищують свій  професійний рівень, популізують професію логопеда та дефектолога, надихають молодих колег на саморозвиток. Спеціалісти активно приймають участь у конференціях, семінарах, вебінарах, друкуються у журналах «Дефектолог» та «Логопед», у збірнику наукових та навчально-методичних праць «Дошкільна освіта: проблеми, пошуки, інновації», приймають участь у конкурсах.  За свою віддану працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у навчання та виховання зростаючого покоління педагоги Грибенко Наталія, Чаренцева Ольга, Петрова Наталія нагороджені грамотами дошкільних закладів, Литвінюк Євгенія, Карчевська Інна, Терета Олена нагороджені грамотами виконкому Покровської районної в місті ради, Бурдієнко Валентина нагороджена грамотою Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

         У 2020-2021н.р планується провести методичні об`єднання за такими темами:

  1. «Виклик сьогодення: дистанційна освіта».
  2. “Сучасній освіті – інноваційні підходи”
  3. “Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з ООП”
  4. «Підведення підсумків роботи МО протягом року»

Доповідач Харькова Л.В. вчитель-логопед  КЗ «ДНЗ (яслі-сад) №280 КТ» ознайомила з напрямками  роботи закладів дошкільної освіти над науково-методичним проєктом «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи».

Переглянути

Основні завдання проєкту:

  1. Визначення освітніх стратегій розвитку самоєфективності особистості.
  2. Відбір методів і методик діагностики.
  3. Створення «Банку інформації»
  4. Накопичення досвіду роботи педагогів в умовах утвердження нових форм організації освітнього процесу.
  5. Створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагога.

Вчитель-дефектолог КЗ «ДНЗ (яслі-сад) № 263 КТ»  Обуховська Н.Е. розкрила тему «Організація дистанційної роботи з дітьми дошкільного віку із особливими потребами». У своєму виступі вона розглянула труднощі та переваги дистанційного навчання, звернула увагу на технічні нюанси організації онлайн-занять, особливо виділила співпрацю педагога з батьками під час дистанційного навчання  та умови успішної реалізації дистанційного навчання дітей із особливими освітніми потребами.

Переглянути

В розділі «Педагогічна майстерня» своїм досвідом проведення он-лайн занять на платформі ZOOM з нами поділилася вчитель-логопед Центру розвитку дитини № 243  Чаренцева Ольга. Цей досвід дистанційної роботи був також представлений на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Досвід роботи вчителя: традиційні форми та дистанційні новації» у м. Мукачево 8 серпня 2020р.

Проаналізувавши анкети, які вчителі-дефектологи та вчителі-логопедизаповнили на початку навчального року, було виявлено, що мало хто з педагогів використовував освітні платформи «Всеосвіта» та «На Урок» для роботи з дітьми, тому  вчитель-логопед КЗ «ДНЗ (яслі-сад) № 263 КТ»  Бурдієнко В.О. провела майстер-клас по створенню он-лайн тестів для роботи з дітьми на освітній платформі «На Урок». 

 

Переглянути

 

Матеріали засідання:

Переглянути

ПереглянутиПереглянути

Рекомендації:

  1. Спрямовувати роботу МО на розвиток творчої активності вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів, підвищення їх психолого-педагогічної культури, фахової майстерності, досягнення функціональної грамотності та утвердження нового професійного світогляду;
  2. Розпочати роботу над обласною проблемою «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи».
  3. Підвищувати якість освітнього процесу до рівня сучасних вимог, завдяки саморозвитку педагогічної компетентності вчителя-логопеда та вчителя-дефектолога.
  4. Створити електронний банк матеріалів МО.
  5. Переглянути вебінар на «Всеосвіті» «Цифрова грамотність: YouTube, Gmail, Google Диск. Інтеграція сучасних застосунків у Блог та Тести на «Всеосвіті»
  6. Поповнювати методичну базу спеціалістів онлайн тестами на освітній платформі «На Урок».