22.12.2020р. на платформі Zoom відбулося друге онлайн засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів дошкільної освіти Покровського району з теми “Сучасній освіті – інноваційні підходи”. У засіданні взяли участь 35 слухачів.
Вчитель-дефектолог КЗ «ДНЗ №60 КТ» КМР Кошелєва Любов Володимирівна надала теоретичний та практичний матеріал з питання “Мнемотехніка – ефективне засвоєння інформації дошкільниками з особливими потребами”.
Вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №243 (црд) КТ» КМР Мехтiєва Вiталiна Фелiксiвна познайомила з цікавим інноваційним підходом в розвитку фонематичного сприйняття – імаджинаріум.
Вчитель—логопед КЗ «ДНЗ № 224 КТ» КМР Дружиніна Любов Валентинiвна розповіла про використання методу «сторітелінг» для розвитку мови і уяви дошкільнят.
Поділилася власним досвідом роботи з використання Су-Джок терапії в роботі логопеда вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №230КТ» КМР Велічко Наталія Валеріївна.
Вчитель-логопед КЗ «ДНЗ № 31 КТ» КМР Василець Світлана Володимирівна познайомила з квестом, як однією з форм організації корекційної роботи, та провела цікавий новорічний квест з аудіторією.
З використанням smart-технологій в лепбуці, як засобу автоматизації звуків у дітей з порушенням мовлення познайомила вчитель-логопед КЗ «ДНЗ № 263 КТ» КМР Бурдієнко Валентина Олексіївна. Всі педагоги, через встановлений на смартфоні мобільний застосунок Blippar мали змогу пограти в ігри з використанням доповненної реальності.
Рекомендації:
- Впроваджувати в систему корекційної роботи інноваційні технології та форми.
- Сприяти створенню електронного банку матеріалів МО та розміщенню його на сайті «Логосвіт».
- Систематично використовувати електронний банк матеріалів МО в корекційній діяльності.
- Переглянути вебінар на освітній платформі «Всеосвіта»: «Кубики історій «Rory’s Story Cubes» як метод творчо-пізнавальної діяльності учасників освітнього процесу»
- Створення римівок на автоматизацію звуків з використанням мнемотаблиць для поповнення методичної бази.
Матеріали МО:
“Су-Джок терапiя в роботi логопеда”