Логосвіт

ІІІ засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів

     21 лютого на базі КЗ “ДНЗ (центр розвитку дитини) № 243” відбулося ІІІ засідання районного методичного об’єднання вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів з теми «Інноваційні технології навчання у роботі з дітьми із особливими освітніми потребами».

     Завідувач Костиркіна Р.В. привітала слухачів МО, розповіла про специфіку роботи закладу.    

Перед корекційними педагогами виступив з музичним привітанням дитячий колектив.

На засіданні була присутня методист ІМЦ Куліш Н. І.

 

Керівник МО, Остапішина Л. Г., ознайомила слухачів з планом роботи засідання.

     З питання пiдготовки дiтей до комплексноi оцiнки Комунальною установою”Криворізький інклюзивно-ресурсний центр № 1″ КМР виступила вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №263КТ» Мартинець Світлана Валеріївна.

Вчитель-логопед КЗ «ДНЗ (црд) № 243» КМР Чернишевська Т. В., яка атестується цього року на присвоєння 1 категорії,  виступила з питання забезпечення процесу формування мовлення дітей із ЗНМ, швидкості актуалізації набутих знань, особистого мовленнєвого висловлювання шляхом використання методу дидактичного синквейну або сенкану.

 Доповідач ознайомила слухачів з інноваційною технологією та провела комплекс вправ з використання методу в роботі з дітьми, що мають порушення мовлення.
Вагому роль у розвитку сучасної дитини відіграє здатність об’єднувати та аналізувати інформацію, що надходить через кілька каналів сприймання, тобто так звана сенсорна інтеграція. Її дисфункція супроводжує чимало відхилень у розвитку дитини дошкільного віку, причина яких  у сенсорній дезінтеграції. Питання як формується і функціонує сенсорна інтеграція, чому в цьому процесі відбуваються порушення та як їм зарадити, розглядалися на попередніх засіданнях МО. Вчитель-дефектолог Пономарьова Тетяна Валеріївна, що атестується на 1 категорію, запропонувала слухачам поглянути на проблему сенсорної інтеграції під іншим кутом, поділилася своїми методами та формами роботи з посилення, балансування і розвитку обробки сенсорних стимулів центральною нервовою системою дітей закладу завдяки заняттям у сенсорній кімнаті, – додатковому інструменті підвищення ефективності заходів, спрямованих на зміцнення психічного й фізичного здоров’я дітей.

     Учасників засідання ознайомили з інтерактивною проекцією «Жива підлога», де вони мали змогу особисто пограти в запропоновані ігри.

     Було представлено виставку посібників, лепбуків “Сенсорна шухлядка”.

     Засідання пройшло в атмосфері дружньої професійної взаємодії.

Рекомендації методичного обєднання:

 

  1. Впроваджувати в систему корекційної роботи інноваційні форми роботи.
  2. Проводити просвітницьку роботу серед батьків з метою ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями у роботі з дітьми.
  3. Поповнювати методичну базу спеціалістів дидактичними іграми, навчальними посібниками з сенсорного розвитку і виховання.
  4. Впроваджувати представлені форми роботи з дітьми  та надавати методичну допомогу  спеціалістам.

Матеріали засідання:

Інноваційні технології навчання у роботі з дітьми з особливими потребами